خواندنی ها

آشنایی با اسپیرولینا

در این قسمت هدف ما آشنایی شما همراهان بنللی لانژ با یکی از خاص ترین پودرهای دنیا است.

اسپیرولینا نوعی جلبک سبز آبی است که حاوی تعدادی از مواد مغذی از جمله ویتامین های گروه B ، بتاکاروتن و ویتامین E. اسپیرولینا همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها ، مواد معدنی ، کلروفیل و فایکوسیانوبیلین است و معمولاً به عنوان منبع پروتئین وگان مورد استفاده قرار می گیرد.

در میان طرفداران ، اسپیرولینا برای حمایت از شرایط سلامتی ، از جمله خستگی ، کلسترول بالا ، تری گلیسیرید زیاد و عفونت های ویروسی استفاده شده است. فواید ادعا شده اسپیرولینا همچنین شامل کاهش وزن ، افزایش انرژی و تحریک سیستم ایمنی بدن است.

تا به امروز ، مطالعات کمی در مورد انسان بر روی مزایای سلامتی اسپیرولینا بررسی شده است. با این حال ، مطالعات اولیه نشان می دهد که اسپیرولینا ممکن است برای شرایط زیر نوید دهد:

کلسترول

آلرژی

دیابت

مواردی که نباید از پودر اسپیرولینا استفاده کرد:

اگرچه عوارض جانبی اندکی با استفاده از اسپیرولینا همراه است ، اما مصرف اسپیرولینا ممکن است در بعضی موارد باعث سردرد ، واکنش های آلرژیک ، درد عضلانی ، تعریق و بی خوابی شود. افرادی که به غذاهای دریایی ، جلبک های دریایی و سایر سبزیجات دریایی حساسیت دارند ، از مصرف اسپیرولینا خودداری کنند. اگر به بیماری تیروئید ، اختلال خود ایمنی ، نقرس ، سنگ کلیه ، فنیل کتونوریا مبتلا هستید یا باردار یا شیرده هستید ، اسپیرولینا برای شما مناسب نیست. قبل از مصرف باید با پزشک خود مشورت کنید.

شما عزیزان میتوانید از اسپیرولینا در اسموتی های جذاب بنللی لانژ لذت ببرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *