خواندنی ها

آشنایی با پودر acai

در این بخش هدف ما آشنایی شما عزیزان با یک پودر معجزه گر است که فقط در بنللی لانژ میتوانید آن را تجربه کنید.

 

در حالی که نمی توانید انواع توت های تازه Acai را در اطراف خود پیدا کنید (مگر اینکه در مناطق نیمه گرم آمریکای مرکزی و جنوبی باشید) ، پودر acai قطعاً به شما کمک می کند تا به صبحانه رویاهایتان نزدیک شوید.

این ماده از توت های آکای خشک منجمد ساخته شده و می تواند در تعدادی دسر و اسموتی مخلوط شود. علاقه مندان به تناسب اندام این ماده غذایی سالم را به رژیم غذایی خود اضافه می کنند .

توت آکایی که به عنوان “میوه فوق العاده آمازون” شناخته می شود ، به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی غنی ، این برچسب را به دست آورد. تحقیقات محدودی در مورد مزایای پودر acai وجود دارد ، با این حال ، مطالعات انجام شده بر روی سایر محصولات مبتنی بر acai نشان می دهد که این پودر ممکن است مزایای مشابهی داشته باشد.

خواص آنتی اکسیدانی:

توت مترادف با آنتی اکسیدان های فراوان است و acai نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ماده حاوی آنتوسیانین است که از شادابی و طول عمر پشتیبانی می کند. Acai همچنین دارای اثرات محافظتی عصبی است زیرا پتانسیل آنتی اکسیدانی آن می تواند در درمان اختلال دوقطبی کمک کند. توت Acai همچنین به کاهش التهاب عمومی در بدن کمک می کند.

سلامت قلب:

نشان داده شده است که آب حاوی توت Acai باعث کاهش آسیب عضلانی ناشی از ورزش و تعادل کلسترول در بدن می شود.

دستور پخت:

شما می توانید به بسیاری از موارد مانند اسموتی ها ، دسرها ، آب میوه ها و شیک های پروتئینی پودر توت acai اضافه کنید.

سوالات متدوال:

چگونه بهترین پودر acai را انتخاب کنم؟

می توانید به دنبال نسخه ای باشید که دارای گواهی GMO ، USDA نباشد و دارای حداقل مواد افزودنی و نگهدارنده باشد. بسیاری از فروشگاه ها نسخه های گیاهی و فاقد گلوتن از این پودر را نیز نگهداری می کنند. برای افرادی که آلرژی خاصی مانند حساسیت به آجیل دارند ، همیشه بهتر است قبل از انتخاب بسته ، برچسب تغذیه را بررسی کنند زیرا برخی از تولید کنندگان مغزها را به پودر اضافه می کنند.

آیا طعم پودر توت acai خوب است؟

طعم توت Acai توت مانند ترکیبی از شکلات و توت های وحشی است. با این حال ، این امر به مواد دیگری که به پودر اضافه می شوند نیز بستگی دارد.

مدت زمان استفاده :

پودر توت Acai معمولاً حاوی مواد نگهدارنده است و ماندگاری آن در حدود دو سال است. برای تحت تأثیر قرار نگرفتن بسته ، آن را دربسته و از گرما دور نگه دارید. همچنین می توانید آن را در یخچال قرار دهید.

آیا می توانید با آن چای درست کنید؟

می توانید با پودر توت acai چای درست کنید. آب را بجوشانید و کیسه چای دلخواه خود را به آن اضافه کنید. وقتی دیدید که خوب دمیده است ، پودر توت آکای را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و آن را در یک فنجان صاف کنید. برای چای سرد acai ، چای را حدود یک ساعت در یخچال قرار دهید و با مکعب های یخ سرو کنید!

شما عزیزان میتوانید در رستوران بنللی لانژ انواع نوشیدنی با این پودر معجزه گر را تجربه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *